המתכון הכי טעים לסלט קוביות בטטה אפוי עם אגוזים ועישבי תיבול. סלט טעים, בריא ללא טיגון .

קרא עוד  

כשמחליפים את הקמח בשיבולת שועל מקבלים בלינצ'ס עשיר בערכים תזונתיים מלא סיבים וקל לעיכול.

קרא עוד  

עדשים כתומות הן דרך נפלאה להרגיל את מערכת העיכול לקטניות, הן הכי רכות וקלות לעיכול, ולכן לא דורשות השרייה מראש, זמן הבישול שלהן קצר מאד. מנת חלבון ופחמימה מורכבת עשירה בסיבים תזונתיים טעימה ומהירה הטעם בדיוק כמו של חומוס רק בלי הערכות מוקדמת עדשים כתומות הן דרך מצוינת להתחיל ולשלב קטניות בתזונה גם למי שיש מערכת עיכול חלשה.

קרא עוד  

מי שחושב שכאשר רשום בתוויות מזון מחומרים טיבעיים זה מעיד על מוצר בריא, מי שחושב שכשעוברים לאורח חיים בריא מוותרים על מיונז טועה ובגדול. המעבר למזון בריא וכמה שפחות מעובד מתהווה במטבח שלי בהדרגה.

קרא עוד  

פשטידת קולורבי (כרוב הקלח) מדהימה שתשדרג כל ארוחה ,הפשטידה משביעה, מלאה בערכים תזונתיים שכל מי שטעם אותה עף עליה. רוצו להכין זה שווה

קרא עוד  

אתמול נפגשתי עם קבוצת הליווי שלי לירידה במשקל ,פינקתי אותם במאכלים בריאים המרק הזה כיכב שם וקיבל ביקורת מצויינת זו מנה עשירה בחלבון ,קלה להכנה משביעה ומפנקת.

קרא עוד  

מרק בחורף זה רומן מושלםםםם, המרק שיקצור לכם הרבה מחמאות, מרק כתום עז סמיך עשיר ומפנק.

קרא עוד  

אין דבר יותר מוצלח ובפרט בימים הגשומים (והאמת לא רק), ממרק סמיך משביע בקדירה אחת. השילוב של גריסים בטטה וגזר הוא וואוו אחד גדול.

קרא עוד  

הגריסים הם דגן נפלא ,מלבד הפחמימות והחלבון שבהם הם עשירים במינרלים (סידן, ברזל, נחושת, מנגן וזרחן) וויטמינים מקבוצה B. הם בעלי עומס גליקמי נמוך כך שהם מומלצים במידתיות כמובן לחולי סכרת , הם אסורים לחולי צליאק ולמי שאוכל מזון ללא גלוטן.

קרא עוד  

פעם הייתי מכינה מטבוחה בהכנה מורכבת ,חולטת את העגבניות מסירה קליפה,קולה את הפלפלים מכניסה לשקית מקלפת חותכת לריבועים בקיצור ים עבודה. היום אני מכינה מטבוחה מהירה ב 10 דקות עבודה המטבוחה שלי לא שוחה בשמן ולא עם סוכר. היא טעימה כסלט ומשמשת כבסיס לשקשוקה ועוד..

קרא עוד  

כחלק מהרצון שלי להחליף רטבים וממרחים לבריאים יותר, אחד האתגרים שלי היה להכין רוטב צ'לי מתוק ליותר בריא. כידוע הרטבים הקנויים עמוסים בסוכר חומרים מייצבים חומרים מעובדים ומשמרים שאני נמנעת מהם עד כמה שאפשר ומחפשת הבראת מתכונים. ניסיתי כמה וריאציות והגעתי למתכון פשוט קל מהיר והכי קרוב בטעם לרוטב צ'לי קנוי.

קרא עוד  

אתם כבר יודעים שאהבה שלי זה עוגת תפוחים ,העוגה הזאת היא בעצם סוג של פשטידת תפוחים אני אוהבת לאפות אותה בתבנית גדולה ושהיא לא תהיה עבה. זה קסם שמתרחש בכלום עבודה. מלא תפוחים וקינמון ורכות נעימה.

קרא עוד